2007年3月18日星期日

最後一次的選擇

今日同大肥豬去左婚紗展,我都地一點幾入到場,唔知係唔係仲係早關係...冇乜人,所以都好好行。我地主要目的就係JOIN埋最後一次影結婚相。

其實我都睇過朋友仔影嘅幾間婚紗公司,我都已經打算去 - 羅浮宮,因為真係幾鐘意佢D景呀!所以行完幾間,就入左去同嗰D職員傾吓啦~

係個過程都幾好,同個STAFF都傾得幾好。可能我已經有一輯關係,我覺得可以唔洗要張大油畫同大相簿,所以我都係JOIN左比較平嗰個PAIN。

最後佢就送多一套晚裝、一套男仕禮服、民族服、同埋10張相片連底片。(唔知算唔算多呢?)

即我嗰日有四個造型,大肥豬就有三個,加埋就有30張相片連底片。

我即場已經BOOK埋係五月尾影啦~

好緊張呀!真係要開始減肥,希望係最後一輯影唔到肥豬啦!

 

沒有留言:

發佈留言