2007年3月17日星期六

堅持到底

之前話過我已經下定決心減肥,一來為左自己身體可以好D,另一方面當然係為左年尾嘅大事件,可以有最佳狀態啦!

其實我都打算每星期去游水兩次,希望可以有少少成效...不過上排天氣太凍加上唔係太方便,所以就停左成個星期冇做依樣野。

因為依個原因,又俾我諗到多一樣可以自己一個人做同埋我都幾鐘意嘅運動 - 跳繩。

我打算每個星期去游水2日,其餘日子就落屋企樓下公園仔跳繩半個鐘(之後慢慢加至一個鐘,不過要睇吓自己個身體狀況先)。

日日做運動,加上我又戒甜野(盡量啦,因為我都係一隻『為食豬』),希望真係可以有成效啦~

 

我尋晚將依個大計話俾大肥豬聽,點知佢一句:聽住先啦!

真係激死我啦!人地咁大決心,都唔支持吓。

不過為左佢依一句,我一定會堅持到底,做D成績俾佢睇!等佢有個又靚又FIT嘅老婆仔!

沒有留言:

發佈留言