2020年12月9日星期三

【宅中感受聖誕氣氛】外賣PizzaExpress精選聖誕套餐

6 DECEMBER 2020(SUN)

又要開始閉關的日子,日日整足四餐都真係煮到頭都痕,所以間中懶下都唔算過分。

聖誕月嘅主角就當然唔少得火雞,所以我地外賣PizzaExpress最新推出嘅2-3人精選聖誕套餐,預早感受下聖誕氣氛,嚟一個宅中一點甜啦~

近近地就去將軍澳中心嘅PizzaExpress Order返過豐富晚餐先~

大約30分鐘左右,我就嘅晚餐就準備好,可以回家開餐啦~

我地嘅套餐就有聖誕凱撒沙律、迷迭香火雞薄餅、白汁火雞螺絲粉及聖誕朱古力蛋糕各一份,仲有兩罐飲品。另外因為外賣單點菜式有八五折優惠,所以再Order多一份老公鐘意食嘅烤焗雞翼。仲有…..係12月14日之前訂購任何外賣自取聖誕套餐,仲會送焗麵包球配朱古力榛子醬一客,所以我地依個晚餐真係超豐富呢~

先嚟一個火雞凱撒沙律,佢個火雞肉都算多,而且肉質都夠滑,有點驚喜~

再嚟一個白汁火雞螺絲粉,除左個白汁同火雞肉好夾之外,再加埋迷迭香同巴馬臣芝士做配料,所以特別啱小朋友口味,基本上成碟都係小小豬一個KO晒~

當然唔少得迷迭香火雞薄餅,以火雞做主角,再配以意大利煙肉、辣甜椒粒、迷迭香、松子仁、馬蘇里拉芝士、番茄醬及紅莓洋蔥醬,所以成個Pizza都係甜甜地都好幾特別~

小小豬仲話Pizza係要用手大啖大啖咁食先係最好味呀~

聖誕朱古力蛋糕就係我杯茶,個朱古力味超香濃但又唔會好甜,配埋士多啤梨醬一齊食就仲正呀~~

烤焗雞翼都有維持一水準~

焗麵包球配朱古力榛子醬就更加唔洗講,一向都係我家至愛~


特別一題…. 螺絲粉同埋薄餅都有少少辣椒嚟輕抄,所以醬汁中會帶有點點微辣,如果怕辣嘅朋友就要留意。或者可以好似我咁係Order時同店員哥哥提走辣,咁就更加啱超級怕辣嘅小小豬。 

仲有其他嘅聖誕套餐,有興趣朋友仔可以去望望呀~> https://www.pizzaexpress.hk/xmas-2020


More information : 




沒有留言:

發佈留言