2020年12月1日星期二

【試用分享】Beauideal防脫髮洗護產品

 1 DECEMBER 2020(TUE)

唔好睇我頭髮多多,但其實我甩頭髮情況都幾嚴重。每朝梳頭都一定會甩好多頭髮,見到把梳佈滿我嘅頭髮,你都唔好話唔擔心。

自己都試過好幾款唔同嘅防脫髮產品,亦曾經覺得有幾款係啱用嘅,不過有得試就當然想搵個更啱自己髮質嘅,所以今天就有機會試下Beauideal防脫髮洗護產品,唔知啱唔啱我用呢~

來自日本嘅Beauideal未分化植物幹細胞草本護髮生髮防脫系列,利用專利級科研技術,加入多種天然植物幹細胞精華 ,包括野生人參未分化活性細胞等珍貴植物幹細胞,充分滲透入毛髮,頭皮中,有效有效修復及喚醒毛囊,增強頭髮的彈性和硬度,修復受損髮質~

Beauideal未分化植物幹細胞洗頭水,無添加矽油,能深度清潔髮根及頭髮上的油脂、灰塵及化學殘留物,毛囊暢通,先可以吸收後續嘅營養成份~

洗頭水呈現透明淡黃色,有淡淡清香味,而且泡沫泡沫豐富細膩,容易沖洗~


用溫水沖洗頭髮後,取適量洗頭水於手中,以指尖按摩頭皮,然後充分洗淨頭髮,洗完後頭皮都感覺乾淨清爽~

Beauideal未分化植物幹細胞護髮素,以草本植物精華可以有效保護頭髮不受外界環境的傷害,用後頭髮順滑易梳理~

護髮素呈現乳白色cream狀,香味唔算太濃~

洗髮後,取適量護髮素於手中,以指尖從頭皮到髮尾輕柔按摩吸收,然後充分清洗~

Beauideal未分化植物幹細胞育髮再生精華,健康的頭髮要從健康的頭皮開始,產品主要係噴在乾髮上,針對毛髮稀少或脫髮位置,舒緩頭皮,強韌髮根~

精華素質地好輕盈,以噴霧式使用都好方便,聞起來有淡淡嘅香味~

吹乾頭髮後,在頭皮乾燥的狀態下,直接均勻噴灑再生精華於毛發稀少處,用手指充分按摩就可以啦~

依set髮洗護系列我都用咗差唔多一個月,最明顯嘅感覺就係頭髮柔順左,脫髮問題都減少左,而且頭皮亦都無咁易出油,又好似幾啱我哦。其實依系列產品個價格又唔算太貴,所以用晒之後都可以回購,等啲髮質可以keep住繼續好。


分銷點: 
ASTER 尖沙咀分店地址:尖沙咀加拿分道49號夏蕙樓地下G號舖
ASTER ‪觀塘分店地址:觀塘開源道60號駱駝漆大廈2座地下D2舖
ASTER雅施 HKTVmallbit.ly/2JDq30Z 
ASTER門市及官網:bit.ly/2VX01bj


More information:
Website:http://www.aster.com.hk/
Facebook:https://www.facebook.com/aster.cosmetic






沒有留言:

發佈留言