2017年10月24日星期二

【熱辣辣夠滋味】漁牧燒魚新食法

24 October 2017(TUE)

好姊妹話好想去試下燒魚,但又冇人陪,想約埋我一齊去食晚飯聯誼下。咁可以有得邊傾心事邊食好嘢我就當然唔介意,所以今日就拋夫棄子一晚咁多,同好姊妹去漁牧食晚飯啦~
 
其實真係大鄉理,我今次都係第一次食燒魚,唔知係乜東東嚟呢~ 
 
主角未到就先嚟兩杯飲品,我就叫左一杯勁香嘅菠蘿特飲,入口仲有粒粒菠蘿肉,絕對係我菠蘿杯茶。好姊妹就叫左一杯梅子冰,佢話味道唔錯,梅味十足呀~
 
小食我地就叫左一個絕味雙菇,我個人就幾欣賞佢個冬菇,醃得勁入味呀~
 
再嚟一個魚湯浸時蔬~ 
 
主角終於出場,由於我地都兩個都唔可以食得太辣,所以就叫左依個原條香飄蒜香味海鱸魚~ 
 
好似打邊爐咁熱住嚟食,入口暖暖地又唔錯呀~
 
魚是先燒好然後再放上湯,所以唔會好乾~
 
估唔到條鱸魚份量真係好大(我地兩個都真係有啲擔心食唔晒),佢個肉身都好厚,而且都已經分開左骨,所以入口啖啖肉呀~
 
另外佢個莞茜香加埋蒜香又真係幾夾,而且湯嘅份量又剛剛好,唔會好似浸魚般,所以整體上都唔錯呀~
 
我地仲加配左芝士腸、金菇同埋娃娃菜原來係上桌時已煮熱了,所以幾樣配菜都充滿蒜香及魚嘅香味,所以都唔錯呀~  
 
我地兩個好努力咁清晒,真係非常滿足。我見隔離枱叫左乳豬同烤鴨個賣相都好吸引,搵日都要約多幾個朋友齊齊嚟再食過先得啦!



 

沒有留言:

發佈留言