2017年10月10日星期二

【有營養兼健脾胃】南瓜蕃茄洋蔥湯

10 October 2017(TUE)

話說前幾日同好姊妹飯局,席間上佢送左半個自家制嘅南瓜俾我,叫我用嚟煲湯俾小小豬飲。咁.....即係其實收禮主人翁係小小豬先真啦.....哈哈哈! 

好姊妹一番心意,我就當然好好珍惜兼好好地諗下用嚟點煲俾小小豬飲。經我上網睇過好多唔同嘅南瓜食譜之後,就決定攪攪新意思,嚟一個有營養之餘仲可以健脾胃嘅南瓜蕃茄洋蔥湯啦!
 
我一向都係煲開中式湯水俾小小豬飲,西式湯就係第一次,不過見個食譜都係好簡單,所以就試一試,希望啱小小豬口味啦! 

南瓜有補中益氣及生肝氣作用;蕃茄有生津止渴及健胃消食功用;洋蔥有潤腸,理氣和胃,健脾進食,溫中通陽,消食的功用,對食積納呆、宿食不消很有幫助;豆漿就係由黃豆研磨而成,黃豆可健脾益氣,養血寧心,增強體質,對於瘦弱、乏力有幫助。(網上資料) 

南瓜半個、蕃茄1個、洋蔥半個及無糖豆漿500毫升~
 
先將南瓜洗淨後去皮,然後切成小粒~ 
 
再蒸大約15-20分鐘至軟身~ 
 
蕃茄及洋蔥洗淨後去皮,然後切小粒~ 
 
用少少油開鑊,然係將蕃茄和洋蔥炒2分鐘~ 
 
待三樣食材放涼之後,再放入攪拌機~
 
將三樣材料攪拌CREMA狀~ 
 
最後加入無糖豆漿~ 
 
然係待再煮滾~
 
最後加入少少鹽調味就飲得(如果想飲得清啲啲,唔落鹽都可以呀)~ 
看似就比較杰身(西湯係咁嘅質感嘛),不過入口又幾滑,估唔到南瓜同豆漿又幾夾,所以都幾好飲呀!

小小豬仲攪笑到幫依個湯左個名叫南瓜豆腐花,感覺上幾貼切哦...呵呵呵!難得佢都鐘意,等我都研究多啲唔同種類嘅西式湯水,咁就可以有多啲唔同湯水服示依隻高要求豬仔先!



溫馨提示:
– 由於個別人仕體質不同,所以大家記得煲之前了解下自己,如有疑問,請先向註冊中醫查詢!




沒有留言:

發佈留言