2017年3月31日星期五

【產品試用】Muscle Rub基柏強力肌肉鎮痛摩擦膏

29 MARCH 2017(WED)

剛巧最近公關姐姐送來嘅一件試用產品收,對我嚟講又真係幾合時,因為剛剛收到當日就扭親手,正好試下依支來自美國嘅Muscle Rub基柏強力肌肉鎮痛摩擦膏~

Muscle Rub 基柏強力肌肉鎮痛摩擦膏係美國製造及原裝進口,擦後可以促進患處血液循環,減輕肌肉腫痛的產生,有助舒緩肌肉輕微疼痛與簡單的背痛、拉傷和扭傷~
 
有需要時於患處塗搽3-4次就可以啦~
 
白色乳霜狀質地,質地柔滑都好易推,幾方便呀~
 
剛好我係炒餸時過份用力,所以就慘慘地扭親手碗,我當然即刻用嚟按摩雙手啦~ 
 
輕輕用力就可以推開,而且快速滲透,一下子被皮膚吸收。搽後皮膚感覺冰冰涼涼,舒服又舒緩,我按摩左兩次之後,扭傷情況已經改善左好多。我最鐘意佢就係氣味唔算好強烈,只係帶有少少嘅按摩藥膏氣味,用起嚟又真係感覺好好多呀!(你知啦....成陣摩藥膏氣味,行出街係人都知你扭傷左啦)~
當然除左我之外,老以都有用佢,不過因為老公唔願意身體上鏡,所以就冇拍攝相片了。識我嘅朋友都知一放假老公就渣車同我地周圍去玩,渣車除左要好集中精神外,長時間坐直都會引致腰酸背痛,所以我都會用Muscle Rub幫老公按摩腰間。按摩過後老公都話舒服好多,條腰鬆晒,叫我下次再同佢按摩過添! 



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**https://www.facebook.com/kinseymama/
 

沒有留言:

發佈留言