2017年3月29日星期三

【靚靚CUPCAKE親手整】親子快樂復活節DIY

26 MARCH 2017(SUN)

其實我都真係幾鐘意整蛋糕,不過無奈我家老細平日唔好蛋糕,整左出嚟冇人食又真係幾冇引,所以最好就係外出整。一嚟有導師帶住一定會成功,二嚟又可以唔洗做一輪煩忙嘅善後工作,真係整都整得輕鬆啲。

感謝BK MILK安排,今日可以嚟跟Twinkie導師學整翻糖Cupcake迎接復活節~

其實早係小小豬四歲多時,我都同佢去過Twinkie整Cupcake,不過因為當時小小豬都仲係細,參與度唔算大,所以基本上全部都係我整。不過佢依家六歲了,大個仔就可以自己整啦!

導師一早為每位小朋友準備好晒整翻糖Cupcake嘅材料啦~
 
翻糖Cupcake對我地嚟講又真係唔容易(因為我真係零藝術天份),當然要留心聽導師講課先啦~ 
 
由於迎接復活節,我地嘅Cupcake就當然係整兔仔同雞仔,導師仲好有耐性地為各小朋友示範,不過由於場地都有好多小朋友,所以我都不便影太多相影響佢地學習,所以都只可以靠小小豬自己去睇會,到最後我先去睇導師個完成品啦~ 
 
首先我地就整兔仔,搓個糖皮、蓋個印仔、幾個步驟就整左兔仔個PAT PAT啦~ 
 
之後就睇導師示範整雞仔~ 
 
睇完就到小小豬整啦,估唔到小小豬又跟得幾足,都整得幾似呀~ 
 
整好左復活節主角,就到整下啲佈置花花,其實依個功驟可以話係最用力嘅一環,因為係需要將細細粒嘅粒粒貼於小花上面,都真係幾考手定力。都算小小豬做得唔錯,好專心咁完成大部分嘅小花呀~
 
終於嚟到最後一環,就係吱CREAM之後將所有材料佈置係Cupcake上~
 
登...登....登....登....小小豬嘅復活節Cupcake完成,其實都整得唔錯呀~ 
 
依隻豬仔仲對佢嘅手作仔好滿足,不停讚靚呀~
 
到最後小小豬仲帶埋啲靚靚Cupcake返屋企,話要同DADDY分享呀~ 

整左個靚靚Cupcake都真係幾有滿足感,而且小小豬仲有點意猶未盡,仲叫我去買材料俾佢返屋企再整過,要教DADDY整哦!


 
**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**https://www.facebook.com/kinseymama/

沒有留言:

發佈留言