2017年3月5日星期日

【Happy Jump Jump Jump】Super Pool HKAF 2017

4 MARCH 2017(SAT)

早前係FACEBOOK洗版都係依個Super Pool嘅介紹,睇見真係非常吸引,好在有魚子媽提我上網報名,所以我同小小豬今日就可以去玩呀~
我地今日嗰場就係中環嘅海事博物館,其實今日我同小小豬都係第一次嚟呀~ 
 
雖然我地依個係室內場,不過有得跳就唔理咁多,最緊要係有得玩嘛~ 
一入到場小小豬就已經好期待可以入去跳啦~ 
 
可以開始跳啦~ 
 
只要踏上環形LED燈,就會變顏色,只要大小朋友邊跑邊跳,LED就會轉做紫、紅、黃嘅顏色,真係好靚呀~ 
由於活動場地比較暗,加上小小豬又不停走,我又冇帶老公部專業相機,所以都影唔到啲咩相,所以改拍短片,起碼叫影到啲嘢呀……哈哈~
  

睇住啲燈不停轉燈,小小豬又不停跑,最後我都放下相機,同小小豬一齊Run Jump & Run。原來真係好好玩,唔怪之得咁多人想登記入嚟玩啦!

唔知會唔會再舉辨呢,咁好玩嘅親子節目希望可以舉辨多啲,咁就可以多啲家庭齊齊玩啦


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言