2015年3月7日星期六

咖啡糕

6 MARCH 2015(FRI)

依排係FACEBOOK見好多朋友仔都整左咖啡糕,所以我又湊熱鬧試下啦~
Picture

哈哈哈...其實今次整甜品都係血來潮,好在屋企有齊所有材料,所以先可以即刻有得整呀~
Picture

先用1匙凍水開左包即溶咖啡~
Picture

然後分別加一包鮮奶及一罐淡奶~
PicturePicture

依個時候可以先試一試味,如果覺得味道唔夠就可以因應個人口味加即溶咖啡或糖(因為我唔想食太甜,所以我係冇加糖)。試左個味可以的話,就可以開始準備魚膠粉

將三分一盒嘅魚膠粉放入兩匙凍水開溶~
Picture

然後慢慢再加入咖啡液中,慢慢拌勻~Picture

最後倒入器內,就可以放入雪櫃雪到凝固~
PicturePicture

等大約兩個鐘之後就得啦(由於我用玻璃,所以雪嘅時就耐啲啲)~
Picture

之後切開粒粒,我切得比較細粒,因為可以一口粒嘛~
Picture

食得啦~
Picture

依個甜品就可以話你因應個人口味而決定係唔係成功,因為幾位咖啡愛好者就覺得個咖啡味唔算太濃。不過我同嘉汶表妹都覺得有咖啡味,所以原來咖啡類甜品都唔係易整,各人對咖啡敏感度都唔同嘛

其實用依個方法可以將咖啡粉改為其作味道,我已經打算下次用綠荼粉或者可可粉嚟整,應該啱大家多啲呀

沒有留言:

發佈留言