2015年3月26日星期四

麥精燉蛋

25 MARCH 2015(WED)

哈哈哈...小小豬食咩食得咁得戚?咪就係我係FACEBOOK跟朋友仔學整嘅懶人食譜 - 麥精燉蛋~
Picture

一見朋友仔分享依個煮法時,我都已經勁有興趣,加上佢地好多人試煮過之後都大讚好味,所以我都要一定要試試,因為懶人煮法就最啱我呀!

有幾簡單,一包250ml麥精同埋兩隻雞蛋就得啦~
Picture

首先打好雞蛋,然後加一整包麥精~
Picture

攪勻後過篩,等蛋可以平滑啲~
Picture

最後蓋上耐熱保鮮紙(其實係錫紙,不過屋企剛剛用晒)~
Picture
 

水滾後蒸12分鐘,然後熄火焗5分鐘~
Picture

好味嘅麥精燉蛋就出爐啦~
Picture

本身麥精都有甜味,所以我覺得都夠味,不愛鐘意食甜嘅朋友仔可以加糖呀!我覺得都係好好食,有好香濃嘅麥精味,個口感又好滑,感覺幾得意~
Picture

你見隻為食豬急不及待要熱辣辣食,就知係好味啦~
Picture

其實依個懶人燉蛋真係唔錯,好味又易整,我見亦都有朋友仔用豆奶...朱古力奶...屋仔奶嚟整,變化都好大,等我下次又試下用其他飲味嚟整先!

沒有留言:

發佈留言