2015年3月3日星期二

我與鹹蛋超人有個約會

3 MARCH 2015(TUE)

早前係朋友仔嘅網誌見到有1:1嘅鹹蛋超人,剛好又約左好姊妹出銅鑼灣食放題,我地當然唔執輸去影轉啦~
Picture

其實依期銅鑼灣都可以話俾超人佔領左,當中最吸引嘅就一定係希慎廣場1:1超人,佢吸引程度真係每一位途人都會留低影相,我地都等左一陣先埋都位呀~
Picture

除左門口之外,大堂都有一個超人大戰怪獸嘅場景呀(唔好意思,由於我都對超人認識唔係太深,佢地叫咩名就真係唔知,只知道超人...怪獸...哈哈哈)~
Picture

其實場景內嘅小街道佈置都好仔細,基本上就係一個縮影銅鑼灣呀~
PicturePicturePicturePicture

旁邊仲有一個Pop-Up-Store,有超人擺設同精品賣,不過對超人興趣不大,睇下就算了~
Picture
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

之後我地就轉戰四樓空中平台因為只要即場Like佢地Facebook網頁,就可以有一款磁石貼拎走啦~
Picture

不過可能我地都算遲,所以得返依四款揀呀~
Picture

雖然唔知係咩公仔,不過我又點會唔放過拎小禮物機會,揀返個俾小小豬玩都好呀~
Picture

之後我地就去食晚餐,食飽之後又嚟玩過,今次我地就去左利舞臺廣場,同啲Q版超人影相啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

嘩哈哈...我地兩個玩都冇嘢玩,係度扮同超人打交呀~
PicturePicturePicturePicture

Q版超人真係好得意,個高度又應該同小小豬差唔多,如果小小豬係度一定同啲超人玩得仲開心呀

其實除左依兩個地方之外,利園2期都有少少景點可以影相,不過因為我地玩得太晏,所以唔夠時間行去影,所以真係要計畫一下搵日帶小小豬嚟影返轉先得

沒有留言:

發佈留言