2015年3月13日星期五

小小豬55個月@ALFAFA

10 MARCH 2015(TUE)

又嚟到每月十號嘅時候,即係小小豬又大一個月,依家小小豬已經55個月大啦(自覺小小豬依個為食樣好似我細個呀…哈哈哈)~
Picture

 

其實小小豬細細個時,每一個月嘅十號我都會有啲小攪作慶祝一下。隨住小小豬都已經四歲半有多,所以近依幾個月都冇乜作特別紀念。

原本今日都冇計劃特別活動,不過今日放學時小小豬突然話想接大肥豬放工,見佢返學都算乖乖,加上我又諗唔到煮咩晚餐好,所以就去接放工之後去食晚餐啦!

今次大肥豬帶左我地去樂富嘅ALFAFA食豐富晚餐呀~
Picture

依間餐廳我地都係第一次嚟,整體上個環境都好舒服。場內嘅姐姐仲非常細心,一見到小小豬就為佢準備高椅同埋可塗色嘅兒童餐單俾小小豬啦~
Picture
Picture

我地叫左一SET二人套餐,雖然份量就好似少左啲啲,不過碟碟味道都唔錯,有啲驚喜呀!

先嚟餐湯同包包,個湯好香濃嘅磨菇味,啱我口味呀~
Picture

包包控嘅小小豬一定唔放過塊麵包啦~
Picture

好FRESH嘅田園沙律~
Picture

芝士焗西蘭花,不過我覺得如果可以多少少芝士會更加好味~
Picture

我地嘅主菜分別係豬扒意粉同海鮮燴飯(其實佢地嘅全名係好好聽,不過我唔記得左...HEE HEE),味道方面都真係唔錯,尤其係塊豬扒,好入味又鬆軟,基本上成塊都俾小小豬KO左啦~
PicturePicture

成枱都係食物,小小豬食得幾滿足~
Picture

食飽飽就有餐飲~
PicturePicture

仲有小小豬至愛嘅甜品...係雪糕呀~
PicturePicture

為食豬又嚟密密食啦~
Picture

今次依一餐整體上都唔錯,啲嘢食都幾好食,環境又座得幾舒服,加上個價錢都唔算貴,所以大肥豬都話有機會要再嚟食過呀!

小小豬聽到不知幾開心,仲好興奮咁話:好嘢....又可以嚟食雪糕啦!(小朋友一知道有雪糕食就失控了)

沒有留言:

發佈留言