2012年12月8日星期六

百厭仔又一攪事之作

6 DECEMBER 2012(THU)

今日依個百厭小小豬,又有一件攪事之作,趁我入去廚房整嘢時,俾我見到依個情況,真係俾佢激C左呀~


話個傻仔唔好咁玩,佢仲同我捉迷藏咁,抱住周圍走~


仲擺出一個得戚樣~


最後,佢就去左小豬爸房門口,打算搵救星呀~

玩完過後,我當然有教訓小小豬一餐啦!已經教左佢唔可以再玩POTTY,希望佢真係聽聽話話啦!

首先大家可以放心,依個POTTY係新嘅,所以係乾淨呀!平時都只係坐POTTY,估佢唔到佢會諗到好似水泡咁穿係個身度,都唔知話小小豬有創意好定百厭好。都唔知佢係邊度學,真係俾佢啲創意驚嚇C呀!





**我的微博..關注吧**


沒有留言:

發佈留言