2012年12月16日星期日

IFC 聖誕影

15 DECEMBER 2012(SAT)

今日上午陪小豬媽覆診之後,路經IFC就入去行吓,影吓啲聖誕佈置啦!

今年個佈置係以動物為主,同埋啲特別聖誕樹,都叫幾靚,不過就冇幾年前個大摩天輪咁吸引呀~


影左幾張之後,因為要SET場做表現,所以我地冇得繼續影。不過,行過少少,有一個幾特別佈置同好靚聖誕樹,所以我地又影吓啦~



突然間見到有聖誕老人出現呀~


我地見到人龍就走埋去影埋一份,不過影完之後,我睇佢地應該唔係商場職員,因為佢地手上係拎住啲一大包包嘅食物,我估可能係佢地嚟買嘢,俾啲遊人見到,所以捉住嚟影相。哈哈哈..原來我地都傻埋一份添!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言