2012年12月2日星期日

MyBB試用小隊-澳洲趣樂全天然有機護膚膏Skin Balm

2 DECEMBER 2012(SUN)

首先多謝MY BB.COM,因為我參加左佢地嘅試用小隊,今次俾佢地選中左參加試用澳洲趣樂全天然有機護膚膏SKIN BALM~

澳洲趣樂的所有產品皆獲得澳洲 Organic Food Chain 正式認可, 保證由成份到生產過程均乎合當局標準, 產品原料和生產過程中沒有使用任何石油化學製品、 人造色素和其他有害物質、無使用化學泡沬劑、無添加化學防腐劑、無任何化學合成物、無人造色素或香料。今次安排試用有三組用品~


全天然有機洗髮沐浴露~




依支係二合一嘅沐浴、洗髮露,真係十分方便。沐浴時亦可選擇沒泡浸洗,或有泡洗澡。但我一向都比較喜歡有泡洗澡,感覺上有泡泡好像會更加乾淨,所以就為小小豬進行有泡洗澡啦!

小小豬都要自己洗白白呀~


由於不含化學泡沫劑,所以不會太多泡泡,但我覺得泡沬都好豐富~


只需少少,就可以有足夠泡泡全身洗白白啦~


由於係純天然中性溫和清潔配方,既不刺激眼睛,又清潔乾淨,所以與小小豬洗頭時都可以唔需要太怕洗頭水入眼睛令到不適了。

用後感:幫小小豬洗完白白之後,都唔會覺得啲皮膚好乾,亦都好乾淨及滑雪雪呀!當為小小豬洗頭時,不小心的我亦曾經有少少泡泡流入眼睛,但小小豬都唔有不適的表現,或可是不刺激眼睛的功效吧!

洗白白之後,當然就係要保護皮膚啦!依支重點試用產品就最啱 - 全天然有機護膚膏~



雖然平日我地都有用啲CREAM塗身保護,不過一到轉季節天氣,小小豬啲濕疹又會有機會少少發作,所以要用啲強力少少嘅膏先可以加強保護,等啲濕疹唔好返嚟。

介紹提及此護膚膏係針對尿疹、濕疹、汗疹、皮膚疹、乾燥皮膚而調製,能消炎、修護過敏肌膚。膏狀質地唔覺得會好笠,而且非常易推,只需幾吓按摩,皮膚就可以又易吸收,這個份量我為小小豬塗完整隻腳~


用後感:用左兩星期左右,剛好是轉季節的天氣,小小豬手腳的關節都沒有發現濕疹。我亦都有當手霜作護理,發覺滋潤程度都好豐富,不油膩幾分鐘吸收後皮膚,會變回清爽。

最後一樣試用產品 - 全天然有機滋潤防蚊蟲露~




一般有效的塗身的防蚊劑氣味都會比較濃烈,就連我自己都忍受唔到,所以我都好少為小小豬塗上防蚊劑。但此產品真的可以給小小豬使用,因為只是輕輕的檸檬味道,氣味清新但又不刺鼻。質地方面,清爽不油膩又易推,同一時間防蚊蟲也能滋潤保濕肌膚。需要時塗,但每隔2小時需補塗,只需要少少就可以塗好手腳外露地方啦~


用後感:小小豬都算係蚊的常客,只要個地方一有蚊,第一個成為蚊嘅食物就一定係佢,亦曾經試過放學時腳仔發現有十多粒蚊咬。依排返學都有為小小豬塗上作少少保護,暫時都未再有發現再俾蚊咬。

整體上我對依個產品都幾適合小小豬,所以我都應該會KEEP全繼續買嚟用。

銷售點:SOGO、一田、永安、萬寧、屈臣氏、莎莎有售,如果大家想知多啲詳情,可以去官網瀏覽http://www.cherubrubs.com.hk/




**我的微博..關注吧**




沒有留言:

發佈留言