2012年12月5日星期三

青衣城的聖誕加菲

3 DECEMBER 2012(MON)

離開迪迪尼,我就向青衣城出發,因為約左大肥豬去進行我地五周年紀念活動啦!

其實早前睇見BLOG友仔介紹,見到青衣城啲加菲勁靚,當時都已經好想去影。不過奈何太遠,知道大肥豬一定唔肯同我去影,所以都只係收收埋埋,仲諗住同加菲冇緣。

點知前幾日,同大肥豬PLAN吓去邊度慶祝時,佢問我係唔係想去影加菲?就係因為佢嘅提意,所以我地五周年紀念活動就係去影加菲啦~


還記得之前嚟過青衣城影佈置,都係限時十分鐘,不過因為今日係平日關係,一啲都唔多人,完全冇限時間,所以我地可以狂影啦~



屋仔入面啲佈置真係好靚呀~


由於真係冇乜人,加上個聖誕佈置真係好靚,所以大肥豬就捉我影啲人像相(其實我都好耐冇影人像相啦)~


勁鐘意依一張相呢...哈哈哈,影得我幾靚呀(又有人唔知醜了)~

話晒係結婚紀念日,當然要影返啲合照啦!我地請左場內職員哥哥幫我地影靚相~

就係咁,我地五周年紀念日就係開開心心嘅情況下完成了。今日真係好開心,期待下一年可以帶埋小小豬一齊去玩,一齊慶祝!我地三口子繼續SWEET SWEET!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言