2012年12月6日星期四

豐富海鮮邊爐宴

4 DECEMBER 2012(TUE)

一踏入冬天,一定令人想起打邊爐,係咁凍嘅天氣拾吓拾吓咁食,真係幾爽呀!(其實.....我真係好鐘意打邊爐呀!)

入凍之後,我地都打過幾次邊爐,不過都係買啲普通食物。今日因為小豬媽約好晒屋企人返嚟,所以就整左個勁豐富嘅海鮮邊爐宴,等一家人開開心心食餐勁呀!

睇吓我地,幾多嘢食,成枱都係呀~


話明海鮮宴,當然係海鮮為主啦!

好鮮甜嘅象拔蚌~


好多膏嘅蟹~


大大粒嘅帶子~

大大隻嘅頼尿蝦同好鮮嘅甜蝦~


新鮮雞腸(不過依個我係唔食,反而其他屋企人勁愛呀~


好特別又可愛嘅公仔魚蛋,唔好睇佢得個樣,真係好好食呀~


小豬媽秘制豬肉及雞肉~

日本南瓜~


仲有啲魚肉同菜~


哈哈哈...係唔係好正呢?真係睇見到好想再食呀!

之前成日聽朋友仔講話用芝麻汁嚟點啲餸食好正,所以今日都專登買左一支嚟試,又真係幾好食,冇介紹錯哦~


今日我地嘅食物咁豐富,加上一定人圍埋一齊打邊爐感覺又好溫馨,所以真係好滿足呀!快啲再攪多一次咁正嘅邊爐宴就好啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言