2012年12月19日星期三

開心佐敦谷PART 1

16 DECEMBER 2012(SUN)

今日真係好天得很,所以真係唔好浪費咁好天,一定要去OUTDOOR玩吓,等小小豬放放電呀!

上次去佐敦谷都只係玩左一陣,所以我地今日又再去草地玩啦!

一去到先嚟搵個好位置先,一身工人褲打扮加剪左新LOOK嘅小小豬可愛嗎~


玩玩吓就咀啖我,真係SO SWEET呀~


先嚟玩吓波波先~


條褲我係上年特價時買大左,以為今年啱身。點知著都.......成日甩,好狼狽呀~


玩玩吓波波,見到旁邊有位姐姐係度玩泡泡,依個傻仔仔又走埋去玩埋一份,仲玩得好開心,笑得勁燦爛呀~


真係俾小小豬激C,平日帶部泡泡機去公園同佢玩,佢都只係玩一陣,仲要冇今次玩得咁開心,唔通真係隔離飯香?不過我估係因為同埋其他小朋友一齊玩,所以開心啲啦!

《續待》





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言