2012年7月25日星期三

為食擦鞋豬

25 JULY 2012(WED)

今日LUNCH之後,收到小豬媽WHATAPP嚟幾張相,睇到嘅時候都真係勁SWEET,亦令我非常羨慕!

睇吓個為食擦鞋豬,為咗食小豬媽碗飯,真係叫佢做乜都得,犧牲色相佢都完全唔介意啦~


睇吓個傻仔食得幾狼C~

個傻仔真係笑得好開心(雖然張相係檬檬地,不過影得佢真係好開心呀!見到張相又令我好想買部好少少,快門可以快啲嘅傻瓜機添,唉...又要發吓夢先得啦...因為大肥豬成日都話有單反已經足夠,唔建議我買呀!! )~


食飽飽又嚟CHOK過~

哈哈哈....依個小小豬真係越大越古靈精怪,仲好似滿腦子計仔咁,不過亦都係咁,令我地成日都好開心,真係我地嘅開心果!

唔知幾時我又可以同小小豬嚟個咁溫馨嘅時光呢?

Photobucket 

沒有留言:

發佈留言