2012年7月3日星期二

是日齋期的晚餐

3 JULY 2012(TUE)

今日為齋期,所以就準備左一個素晚餐俾大家~


蒸水蛋~


勝瓜炒素火腿~


冬瓜素魚肉湯~


齋期都真係唔知煮乜好,不過好在小豬媽前排行商場時入定啲素肉返嚟,咁先可以叫做有啲肉落肚,唔洗只係食菜咁DRY。雖然明知道嗰啲素肉都係用豆類製成,不過唔只個味似就連啲外貌都好似,所以都叫做OK,有啲肉落肚就有返啲飽肚感(好明顯我係一名食肉獸,要食肉先會有飽嘅感覺...突然間覺得自己好唔神心添,罪過...罪過)

成日見其他朋友煮嘅都好多唔同種類,就連煮齋我都見佢地好多花款,不過我自己就總係煮嚟煮去都係嗰啲,有時我唔覺悶,都怕你地睇到悶,所以有時都唔會POST出嚟。

我真係要再繼續努力,睇多啲食譜,學煮多啲嘢,有多啲唔同口味先得。

如果大家見到有啲正嘅食譜,最好就係方便、簡單、易煮(特別係煮齋菜方面),記得通知我,等我可以學習一吓呀!

沒有留言:

發佈留言