2012年7月9日星期一

新型像

9 JULY 2012(MON)

依家嘅天氣實在太熱,加上小小豬又係一個勁怕熱嘅豬仔,少少晒加玩一陣,佢就已經會成頭出晒汗,變返一隻濕水豬咁。

雖然都知道小小豬頭髮都算長,不過我開頭都打算等八月初先同佢去剪,咁樣到八月中返學時都可以KEEP到。不過自上星期六入左迪迪尼之後,我發覺真係唔可以再等,因為啲頭髮真係又長又厚,我見到佢都覺得辛苦,所以今日放約左小豬媽一齊帶小小豬去剪頭髮,實行嚟個短髮消暑迎夏天啦!

小小豬一見到個髮型屋就好似心知不妙咁,不停捉實我,一見到個
髮型師就已經開始失控,開始狂喊,唔可以乖乖咁坐定定剪啦。最後我地就用少少強硬手段,終於幾經辛苦,都可以話完成到,剪到一個勁型仔髮型。

返到屋企,洗白白之後,就可以同小小豬影吓個新LOOK啦~




哈哈哈...係唔係好型仔呢?真係第一次鏟到咁短,不過見到都覺得爽左好多,起碼條頸仔唔會出晒汗咁,熱C人嘛!

不過,小小豬剪依個頭除左因為太熱之外,都仲有另一個原因,就係因為大肥豬早前都剪左個差唔多嘅頭,所以成日都就有意冇意間叫同小小豬剪依款頭。既然佢想,又可以令小小豬冇咁熱,當然好啦....就係咁,佢地就嚟左個父子LOOK啦~


某程度上....小小豬剪左個頭髮之後,又好似似多左大肥豬,成個男仔樣,應該唔會再俾人認錯做女仔啦(係少少呀...因為佢係似我多啲呀...哈哈哈)!

沒有留言:

發佈留言