2012年7月4日星期三

扭計豬

4 JULY 2012(WED)

依個小小豬真係越嚟越百厭,佢啲脾氣真仲越嚟越大,尤其係近依一個月,情緒先開始轉變得咁大,好易發忟憎,有時真係都幾頭痛呀!

就好似今日咁,個
百厭仔做錯事俾小豬媽罵之後,佢就發脾氣走入房喊(仲要係喪喊)。原本小豬媽都唔理佢,不過因為肉赤嘅小豬爸忍唔住,終於入房救起個百厭仔~



唉...依個小小豬脾氣真係越來越大,有時一見佢做啲唔啱嘅嘢,當我地話佢時,佢都會即刻發忟憎,表現出好唔鐘意咁。嗰一刻我地一定會即刻罵佢或者罰佢同埋唔彩佢,一定唔會退讓,要俾佢知咁發脾氣係唔啱。

依個仔條頸真係好硬,仲要極度有性格,所以都真係幾頭痕。
有時都真係唔知點教好,同佢講佢道理又好似唔明我講乜,但佢做嘅表現又好似知你想點咁。但每一次罵完佢之後,個傻豬仔又會好醒咁知你嬲完之後又會痴實你,做啲行為出嚟冧返你,好似想錫返你咁,所以有時都唔知點對佢好呀

不過,我都真係寧願依家做晒衰人,對佢嚴啲,加多幾錢肉緊同狠心,紏正返佢。如果依家唔教,到佢大個時啲衰脾氣仲勁,仲難教呀!

唉...我都知教小朋友係需要好大耐性同愛心,所以我會慢慢教,希望到佢返左學之後,有埋老師幫手教會好啲啦!

其實小小豬咁表現都係証明佢已經大個仔,開始有自己思想,已經唔再係之前嘅一舊飯,唔通依家就係傳說中嘅
Trouble Two?

沒有留言:

發佈留言