2012年7月30日星期一

為返學做好準備

29 JULY 2012(SUN) 

由當初好擔心小小豬冇得讀PN,都終於有學校收佢(仲要係上午班..YEAH!!),唔覺唔覺原來仲有半個月小小豬就要開始返學生涯啦! 

其實我嘅心情都真係好矛盾,有得返學過啲群體生活,等小小豬學多啲嘢名識多啲朋友當然係一件好事,不過我又真係好擔心。小小豬返學嘅時候,都只係剛剛好足兩歲,所以真係好擔心佢返學會唔習慣,唔適應咁狂喊又扭計,仲要咁細個人仔就要搭校車返學,所以都真係好緊張。不過....我都應該要相信小小豬嘅適應能力,加上又有老師嘅幫助教導,我應該要放鬆啲。

雖然仲有半個月就返學,不過原來我係未為小小豬準備啲返學用品,所以就趁今日有時間加上吉吉島又有開學特價,同大肥豬去幫小小豬準備吓啲返學用品先。

先嚟一對黑色皮鞋,雖然個款就麻麻(唉....男仔又點會有好多選擇呀!),不過位SALES姐姐聲稱係真皮嚟哦~

波鞋仔~

白襪仔,我都曾經搵個好多地方,都買唔到咁細隻嘅純白襪仔。不過原來吉吉島就有,早知唔行咁多地方啦~

 
茶點用品,點解買紅色.....原因只得一個,就係紅色+兔仔係旺小小豬嘅,所以雖然比較似女仔都照買,等小小豬返學都可以旺一旺嘛~
 
除左去吉吉島買嘢之後,之後係網上訂左啲『姓名名貼』都係今日收到~


一種係熨係衫內嘅衫貼,另一種就係鞋貼,貼好一定唔會同其他小朋友攪亂啦!

今日都可算話買得七七八八,不過其實....最重要嗰樣校服我都仲未有時間去買,應該要等下個星期日先再出去買,到時就真真正正了左件事,開開心心等返學啦!

 
Photobucket 


沒有留言:

發佈留言