2012年7月8日星期日

迪迪尼灰熊山谷預演日

7 JULY 2012(SAT)

哈哈哈....我地今日下午個重要節目,知唔係入迪迪尼去參加AP灰熊山谷預演日啦~


未夠鐘入灰熊山谷,所以又做我地嘅指定動作,去同MICKEY影相。睇吓個忠實FANS,痴到MICKEY實一實呀~

好耐都冇見過DONALD啦~

同公仔影完相,我地就休息一陣,同小小豬食完粥粥,就夠鐘可以向灰熊山谷進發啦~


灰熊山谷周圍環境~




當然唔少得重點環節....過山車啦~


因為我地帶住小小豬,所以開頭都以為冇得玩,到最後...經曾掙扎,終於都係決定自己一個飛返一轉(如果今次唔飛,下次再入就已經係公開左,到時一定多人排到呢..嚇親呀)。由於我係去排單人座位,所以都可以即排即玩。可能我都有玩開過山車,所以我又唔覺得特別驚,仲覺得好正,尤其退後行之前後嗰一後極速快車,真係好正。如果唔係唔想小小豬等我咁耐,我都好想玩多次呀!

另一個遊戲區就係小嘖泉位置~


仲有個地方俾小朋友玩水,不過因為怕濕身,所以我地冇俾小小豬入去玩~


小小豬唔玩,就大肥豬入去行個圈啦~

YEAH....彩虹呀~

原本想排隊影西部版MICKEY&MINNIE,不過勁多人同埋排隊嗰位勁晒,所以影唔到呀~


行左一個圈,因為地方實在勁晒,所以先嚟休息一陣先~


抖夠就俾小小豬周圍走活動一吓啦~




勁鐘意依兩張,好似好有FEEL咁呀....哈哈哈~


睇個傻豬仔周圍走...跑到嚇C人呀~


原本打算去排CHIP & DALE,點知行左兩次都係話已經截左....激氣,所以最後我地就係入口條樓梯俾小小豬玩,邊玩邊等。估唔到小小豬係條樓梯勁多表情,好攪笑呀~


全日最後一個節目就係同新人物....兩隻大灰熊影相啦~


今日有得優先試玩真係好正,係就真係熱左啲同晒左啲,返到屋企真係成個人都散晒,不過最好就係冇啲不守規矩嘅人影響,舒服好多呢!

沒有留言:

發佈留言