2012年7月22日星期日

獨霸小小豬

21 JULY 2012(SAT)

今日大肥豬要OT,所以可以做就左個機會俾我,等我可以獨霸小小豬啦....哈哈哈!

雖然可以獨霸小小豬同佢玩係一件非常開心嘅事,不過真係跟少一眼都唔得。

就好似我入一入廚房睇吓煲粥個火時,時間都唔算耐,不過依個小小豬就可以趁我入廚房嗰一陣,就玩成咁,真係俾個百厭仔激親~


 
隻豬仔仲“叻”到識得用隻手推張椅子令到個碌碌膠盒向前行,真係唔知讚佢好定話佢好,都唔知佢係邊度學返嚟,真係唔知好嬲定好笑啦~


唉....真係一名爛玩豬,所以話真係睇少佢一眼都唔得呀!(不過...其實小小豬都唔算係嚴重破壞王,所以偶然一次半次,都隨佢啦)

玩完百厭嘢,係未食粥粥前,就同佢嚟個小食先,今日有好靚嘅黑提子。

睇吓個為食小小豬,有得食就肯乖乖食定定,仲特別古靈精怪添~
 



食完生果,就嚟學習時候。原本係打算教小小豬塗顏色劃線條,不過劃左幾吓之後佢就唔劃,因為佢自己停係度ONE...TWO...THREE...一支一支咁邊數邊讀,數到TEN之後又再放低啲顏色筆再數過。之後又依住啲顏色咁讀RED...GREEN...BLUE....BROWN....等,基本上都識讀晒枱上面啲顏色,聽到時個心都真係超興奮呀~


原本都想拍條片俾大家睇,不過我一轉拍短片時,小小豬就開始唔合作要玩其他嘢,所以等有機會再拍低佢同大家分享啦!

沒有留言:

發佈留言