2011年11月8日星期二

反斗奇兵預演日

5 NOVEMBER 2011(SAT)

之前我登記到可以參加AP嘅TOY STORY LAND預演日,所以今日我地一家三口就同埋小肥肥一齊入去玩啦!

講真,係未入去玩之前都真係好期待,睇啲雜誌廣告介紹覺得好正,但入到去覺得有啲失望,雖然成個環境係佈置得好靚,係入面真係好似處身玩具王國咁,不過個地方真係好細,行一個圈真係唔洗十五分鐘。

等先同大家分享吓新LAND嘅四周環境先(由於我要照顧小小豬,冇時間影外圍相,所有以下相片由小肥肥提供)~

玩GAME就冇小小豬份啦,不過我地都同佢影左好多相~






成個LAND最令小小豬鐘意嘅就係依個ABC牆,睇佢幾開心,又古靈精怪咁係啲字母旁周圍行~

就係因為佢太愛啲英文字母,所以同佢影相佢都唔肯望鏡,個頭只係望住啲英文字母嗰邊,真係激C我呀!

講返啲新GAME,我地第一個玩嘅就係遙控車,由於小肥肥唔玩,所以佢暫時變身小小豬媬姆,等我地兩老婆去飛返轉~

我地排左二十分鐘左右,原本都仲需要排多一部車先到我地,不過因為之前有兩個位,所以我地就話玩先,點知原來係最後嗰排,為左唔洗小肥肥等太耐,所以我地照玩。我都覺得自己勁大膽,部車真係好得,個離心考力真係好勁,係第二吓就已經加速,當時個感覺真係好似跳樓咁,個腦一片空白,來來回回勁力度大約四次左右,就開始減速,當落車嘅時候我四肢都好似麻痺左咁,又唔識落車,真係好嚇C人呀!

之後就到同小肥肥玩彈弓狗,有左遙控車經驗,依個真係好少兒科,只係不停係咁轉,當最後嗰幾吓就轉得急啲,所以都OK好玩~

因為時間關係,加上又唔想小肥肥陪我地等,所以最後個降落傘就冇玩到,留返有機會先去玩啦!

今日入玩都有禮物收,就係為預演日設嘅紙牌~

仲有新貼紙派添,依幾張係啲CM話見小小豬好可愛送俾佢呀~

我仲買左新推出嘅杯添~

哈哈...我又買左支Bubbles槍俾小小豬呀~

整體上都幾好玩,不過真係好難想像當全面開放嘅時候,個個人都去新LAND玩時,真係驚會好迫。另外…我地仲發現新LAND位置屬於西斜,所以當你身處任何一個位置都會覺得好晒,所以準備去玩嘅朋友仔記得做足防晒呀!



沒有留言:

發佈留言