2011年11月15日星期二

大富翁小小派對

15 NOVEMBER 2011(TUE)

之前係我愛MAMA群組入面知道有一個「大富翁小小派對」益智紙板遊戲免費試玩活動,作為師奶仔嘅我當然參加埋一份啦!

好幸運成為試完家庭之一,得到依一盒「大富翁小小派對」啦~

拎左返屋企都有成個星期,見今日有時間,所以拎出嚟一齊玩吓啦!

雖然小小豬只係得嗰15個月,都未識得玩,只係識得倒亂,間唔中將我地嘅禮物仔拎嚟玩,真係激C呀!雖然係咁,我地都有俾佢參與其中,教佢擲骰仔同埋依住個棋子嚟行咁,都可以訓練一吓佢手仔,又係一個好好嘅親子活動~

我地今日玩左一轉,都覺得幾好玩,可以係迷仔版關係,所以個速度都比傳統嘅快,都幾刺激。玩法其實跟傳統嘅大富翁差不多,只係比較簡單,好似係一個迷你版咁,但大家收集的不再是土地,而是代表開心與歡樂的「主題派對」。當踏上未被擁有的派對,即可向銀行付款購入,並於方格上放上代表自己的禮物作識別。如踏進別人的「派對」,便立即成為尊貴的「賓客」,必須支付相對的金錢給主人作禮物。最後,當有任何一位玩家因沒法負擔禮物而破產時,遊戲便立即結束,擁有最多金錢者自然成為大贏家,登上小派對大富翁之位。

整體上我認為都值得同大家推薦一吓,雖然今次我地幾個都係大人玩,不過相信如果係小朋友玩,佢地嘅投入度同埋興奮度都會比我地強,所以佢地玩應該係仲開心呀!

如果各位媽媽有興趣,可以去各大百貨或者玩具反斗城買返一盒同小朋友一齊玩啦!

沒有留言:

發佈留言