2011年11月5日星期六

第一張證書

2 NOVEMBER 2011(WED)

完成左十堂嘅CPDA PLAYGROUP之後,一直都話會有返張證書同評估報告俾我地,係最後一堂老師話要做完評估後,先可以出到個報告,叫我地等一個星期左右,到時會打電話叫我地上去拎 (其實都真係唔明白,之前見啲同學仔可以係最後一堂收到個評估報告,仲可以同老師傾吓小朋友嘅問題。)

終於等到今日都仍未收到電話,就打去問一問(原來一早就準備好,只係冇人通知我地去拎,真係激C!),最後就叫左大肥豬放工幫我地拎返嚟啦~
 
小小豬第一張證書~

 
評估報告~
 

除左兩個項目係『表現良好』之外,其他嘅都係『表現非常突出』,睇到真係勁開心,小小豬真係好叻仔呀!

經過依十堂,你問我小小豬學唔學到嘢,我覺得都叫做OK,起碼大部分老師嘅指示佢都跟到,同埋佢又好鐘意嘗試新嘢,玩麵團..油彩嗰啲都唔怕,仲好鐘意玩添。所以我都認為俾佢返PLAYGROUP係有幫助。

不過,當初俾佢返PLAYGROUP嘅原意除左學嘢外,都好希望佢可以同其他小朋友多啲互動。不過到左最後一堂都做唔到依樣,好多時玩玩具時都係自己一個人玩,又好似唔多活躍行去同學仔群入面。不過老師話依樣係正常,佢地要到左兩歲左右先識得群體活動。希望就如老師咁講,唔係小小豬問題。不過我地平日帶佢出街時,都會好主動咁同其他人(一般都係成年人)SAY HI,所以我諗都應該唔會有問題。

我覺得CPDA都幾好,地方雖然唔係大,不過整體上都好乾淨舒服。每一位老師又好好,尤其係教左一半因私人事已離開嘅SONIA姐姐,佢真係好好,對每一個小朋友都好好,對小朋友嘅事都好上心。因為小小豬唔食得蛋,所以平日茶點都只可以食星星餅,我都係講過一次,SONIA姐姐就已經記得。小小豬唔可以跟佢完成晒成個課程,都覺得好可惜呀!

讀完依個課程我冇再繼續報CPDA,唔係因為CPDA唔好,只係大肥豬話俾小小豬試吓另一間,睇吓會唔會有更多新嘢學到。依家報左一月份幼潛等緊個抽籤結果,希望可以抽到啦!
 
 
 

沒有留言:

發佈留言