2011年11月4日星期五

我係絲襪怪

1 NOVEMBER 2011(TUE)

我係一名絲襪怪,我都好鐘意係秋涼時著絲襪,一嚟可以望落對腳唔太粗,二嚟依家啲絲襪花款真係越出越多,仲越嚟越靚,所以真係好難抵抗到。

天氣開始涼涼地,好多店舖都開始有絲襪買,就係咁..我又出事,又掃左好幾對啦~

先嚟最簡單嘅純色款,黑&紫簡直係我至愛呀~


之後就到粒粒花仔款~

 
仲有依個KITTY蝴蝶款,隱隱約約咁SHOW到個蝴蝶圖案~
 

最後依個就激左少少,帶有少少螢光嘅塗鴉~


依幾款都係80D唔算太厚,所以依家就可以著啦! 上年我都買左好幾對絲襪未開,不過見到啲絲襪咁靚,真係好難忍手唔買呀!

沒有留言:

發佈留言