2011年11月16日星期三

心甜

16 NOVEMBER 2011(WED)

今日小豬媽有節目,所以大肥豬就請左一日假留係屋企照顧小小豬。

就係我差唔多放工嘅時間,大肥豬話帶左小小豬嚟接我放工,不過佢地因為早左啲啲,所以我就叫佢地係附近嘅公園仔玩住先,我一放工就飛去匯合佢地。

講真....今日我嘅心情真係唔好,不過當我係公園仔見到小小豬時,個心就好似開心左好多,尤其見佢玩得咁開心又古靈精怪個樣,真係乜唔開心嘅嘢都放低左一邊呀~

玩左一陣,我地就出發去太古城準備食我地個晚餐,就係我地行去搭車時候,大肥豬就教小小豬行樓梯。依個小小豬又真係行得有板有眼,好似好叻咁呀(又真係幾叻仔,我地扶住佢自己行,都可以行左成十級呀)~

今日我地約埋LULU妹一齊去食PIZZA HUT,睇吓個為食豬豬個等食樣~


就係今日PIZZA HUT內,發生左一件我認為勁開心同心甜嘅事。事緣大家都知小小豬係一名為食仔,尤其鐘意食星星餅,每一次當佢食緊嘅時候,我地任何一個人問佢拎嚟食,佢都一定唔會俾。不過....今日當佢食緊星星餅時(PIZZA HUT都冇嘢俾小小豬食,唯有俾星星餅佢食啦),係佢食到第三粒時,冇端端將一粒星星餅放左入我個口,嗰日刻真係FEEL到勁SWEET,勁開心呀!

依個小小豬真係識逗人開心,真係令人冇辦法唔愛C佢!

沒有留言:

發佈留言