2011年11月27日星期日

雙重打擊

26 NOVEMBER 2011(SAT)

今日真係可以話與到雙重打擊,因為早係上兩個星期去左面試嘅幼稚園都不約而同都寄返個結果俾我地。當然....大家見到我個標題都知係乜事啦!

其實第一間(即係我地最心儀嗰間),我都估收嘅機會唔大,始終嗰間都係有名氣,環境又好嘅幼稚園,就睇佢地當日面試嘅情況,都知道競爭會係好大。不過既然去得面試,加上小小豬當日表現都算OK,所以都存有有一絲希望可以得到幸福之神眷顧。

另一間就係屋企附近嘅全日制幼稚園,其實當日小小豬表現真係好好,好多老師嘅指引都可以做到,仲同老師有好多交流,所以我都好有信心依間會收,但點知最後都係.....

講真...我真係好失望,尤其係
入唔到第一間,當知道嗰一刻真係勁DOWN,從未試過有依一種失落,真係差少少喊左出嚟。我仲諗會唔會係我啲黑仔王衰氣,所以影響都小小豬入唔到呀!

不過清醒過後,諗返起成件事,雖然真係極度失望,不過當日小小豬表現都好好,我地已經盡左努力,個結果真係唔到我地控制,唯有阿Q啲諗,佢地唔收小小豬係佢地損失啦!

其實我真係好想問,係唔係細B真係咁難入學? 唔係因為依兩間唔收小小豬我先咁諗,因為同左好幾位朋友傾過,佢地BB係同小小豬都係同月份出世,佢地又係IN左好多間都唔收,最後有一位朋友忍唔住間返唔收原因,佢地都話因為係細B所以唔會優先考慮。

嚟緊二月份先會再去兩間IN,趁依段時間我地都會繼續KEEP住教好小小豬,等佢都時會有好表現(放心...我地唔會迫佢,等佢順其自然咁學,唔會俾壓力小小豬)。

沒有留言:

發佈留言