2011年11月19日星期六

滿足飯局

17 NOVEMBER 2011(THU)

離左左REENEX之後,我地係時代廣場留左一陣,因為有一個BARDIE佈置,所以我都又去八卦一吓影吓相~


依度個佈置我就覺得唔多靚(可能我唔多LIKE BARDIE),所以影左少少就走啦~






不過其實係露天廣場個佈置靚好多,有好多唔同場景,又好啲波板糖咁。不過因為落大雨,所以就冇影到,等有機會先再影啦!

之後糖糖就帶左我去皇室堡間甘味讚岐手打烏冬食飯~

我地兩個人都ORDER左咁多嘢食,真係勁滿足呀~
 

我依個大鄉理唔係糖糖介紹我都唔知有依間嘢,糖糖真係冇介紹錯,啲嘢食又新鮮又夠味,真係一個唔錯嘅地方,下次有機會可以再嚟呀!

沒有留言:

發佈留言