2011年11月23日星期三

預早的四周年禮物

20 NOVEMBER 2011(SUN)

仲有兩個星期左右,就到123嘅日子,話咁快就係我地嘅四周年紀念啦。剛好嗰日嘅星期六我又DAY OFF,所以可以帶埋小小豬去玩啦...YEAH!

雖然未到紀念日,不過大肥豬就提早同我去買依一份四周年禮物啦~

哈哈...有幾粒石仔圍住粒大石仔,閃得嚟又唔太誇張,好靚好鐘意呀!多謝老公~

不過..其實依一份都唔係我最想收嘅禮物,大家唔好誤會,我唔係貪心,老公送依隻介子仔俾我已經好驚喜同滿足。只係因為123當日就係我地心儀嗰間幼稚園嘅註冊日(面試時老師講),所以如果可以係當日幫小小豬辦理埋入學註冊,咁就真係最好嘅禮物嚟呀。

今個星期就會收到信知道個結果,希望依一份期待嘅禮物可以到得到啦...心情真係好緊張呀!

沒有留言:

發佈留言