2009年3月7日星期六

嬲嬲地嘅HIPOT

今日放工約左大肥豬去APM行街街食晚飯,原本我地打去元氣食我最鐘意嘅壽司,不過突然間見到HIPOT嘅廣告牌,咁我地就上八卦吓,見佢話用某張信用咭有折,剛好我又有帶張咭係身,所以就去試吓一人一鍋邊爐啦!

第一次食依間,個感覺都真係唔係咁好,特別係對個帶位員。首先,我地一行到去個帶位處,問吓仲有幾張枱時,嗰位職員就話有位啦..等等就得啦。

咁我地咪拎張飛等吓啦!

我地搵到個位坐住等,一邊傾計一邊等,等等吓....原來我地都等左成半個鐘。但我地都等左一陣,所以大肥豬就話等多陣。

終於我地都等左差唔多成個鐘先有位,唉...真係攪到嬲嬲地呀!

一有位我地就即刻叫野食(等到勁肚餓呀!),我地每人ORDER一個SET,一人一鍋打邊爐啦~

雖然係SET,不過比我想像中大份,都OK新鮮添~

除左SET之外,加十蚊就可以飲品糖水任食~

好美味雪梨水

我嘅芝麻糊同大肥豬嘅紅豆沙


我地都食得好飽飽,咁食飽就係要埋單。當然係用張有折嘅信用咭啦!

點知....個職員話張咭優惠只限星期一至四,聽到真係勁嬲。我嬲並唔係冇折,係因為我係拎飛等位時係有問過個職員,佢係話有折嘛!

最後個職員拎左一杯比較靚嘅甜品嚟同我SAY SORRY!不過...點解係一杯呢?我明明係兩個人嘛......唉~

雖然啲野都幾好,不過今晚依餐又真係攪到我嬲嬲地。話有位又要等成個鐘先有,冇優惠又話有.....個帶位員都唔知點做嘢!

我估我都唔會再幫襯啦~

沒有留言:

發佈留言