2009年3月8日星期日

突如其來嘅鮮奶燉燕窩

尋晚當我準備教水浸泡泡浴之際,突然間聽到按門聲,嗰時都已經係十一點左右,都驚唔知係乜事,所以就叫大肥豬去開門睇下乜事。

點知,一開門就聽到一把好熟嘅聲音,原來係奶奶剛剛整好左鮮奶燉燕窩,所以專登拎上嚟俾我地食。

因為都夜關係,所以奶奶坐左一陣就叫大肥豬送奶奶去搭的士返屋企啦!

碗鮮奶燉燕窩真係好好食,不過係好食嘅背後又有少少內疚。要奶奶一個老人家咁夜又拎住個燉鐘上嚟搵我地,都覺得唔好意思呀!

係未婚前,聽到好多朋友仔講佢地同奶奶嘅生活,總係覺得啲奶奶一定係好麻煩..好難攪..總之係同個新抱過唔去咁。

不過,原來都有例外,我奶奶都對我好好呀...我真係好好彩呀!

沒有留言:

發佈留言