2009年3月15日星期日

維園花卉展

一年一度嘅維園花展又開始,今日約左小豬爸同小豬媽一齊去維園行花卉展要去趁下熱鬧啦!

其實花展舉行左咁多年,我都係第一次去添!

我地十二點幾就到達目的地,一去到就見到四周都係人,尤其係主題花佈置嘅地方,仲真係迫到迫唔入,有幾個靚場景我都行唔到入去影添。

雖然好迫,但我都影左少少花花相,不過比起其他朋友仔嘅當然差好遠啦~

除左影花花之外,當然唔少得叫大肥豬幫我影相啦!不過都係嗰句,勁多人,好難影得靚呀~

除左我之外,我都帶左一個D女一齊去影靚相。全日影最多相嘅唔係我,竟然係D女呀。等我整埋好女女靚相之後再同大家分享啦!

一直都以為花展只係得花花展覽,原來都有好多嘢買,我地仲買左好多,大包細包咁走呀!

睇吓我啲戰利品先啦~

買左個五蚊嘅車仔籃,見佢細細個又咁抵,買嚟俾D女玩嘛!

香甜粟米...即場試過真係好甜,所以小豬媽買左幾支返,就俾左兩支等我煮嚟食啦!

蕃茄仔一盆

種花用品

仲有蘭花兩盆,依兩盆蘭花係小豬媽買嚟送俾我呀!因為小豬媽話屋企擺蘭花係好呀!

哈哈...嚟緊我就好好忙,因為要幫啲花花換花盆,等我事成之後再同大家分享啦!

我地係花展入面逗留左三個鐘左右,都真係行都勁攰,仲滿載而歸添。

好在我地早入場,離開時見到好多人係度打蛇餅排隊添,都真係好好彩,唔係仲有排迫呀!

沒有留言:

發佈留言