2009年3月13日星期五

靚太韓燒宴

首先多謝各位朋友仔嘅關心,我已經好返好多,尋日仲約左班靚太一齊食飯添!

唔舒服都仲去街?冇法子啦.....因為我貪玩嘛!其實見自己都冇乜事,加上我又係發起人,所以就去玩吓啦~

不過話時話,不過一坐底就係咁傾,好似冇晒事嚟哦,仲越傾越精神添....哈哈~

我地去左旺角食韓燒任食,依間我都未食過,只係不眠王子介紹話幾好,所以就約左去依度舉行我地個靚太飯局。

今次除左有我、小M、KEKKA同BB YEE之外,仲約埋天使一齊出嚟飯局添。

成晚我地都傾得好開心,乜都傾得一餐,BB YEE仲講左佢好多去旅行嘅趣事俾我地聽,攪到我好想去旅行添!

隨住任食時限兩個鐘,我地個飯局就被迫要結束,真係唔夠喉,下次我地要去啲可以傾好嘅地方先得。

臨走又當然要影番張相留念啦~

沒有留言:

發佈留言