2009年3月9日星期一

執平貨

前幾日知道屋企附近個商場大堂有個馬拉松特價場,所以尋日同大肥豬食完下午茶就去八卦吓,睇吓有冇平野執啦!

可能因為特價場關係,開頭都覺得啲貨都唔係太吸引,好多個款式都唔太啱心水。但當我地準備離開之際,見到有個位有好多T恤,走去八卦時,終於俾我見到啲好嘢,有我鐘意嘅公仔T恤。

之前我係馬拉松專門店買過,折左都要百幾蚊,依家一件都只係$90,真係勁抵,所以我就搵呀搵(因為特價場係將所以衫放晒係度等你自己搵合SIZE),終於都俾我搵到三件啱我SIZE又幾得意嘅款啦~

除左我自己搵之外,大肥豬都有幫手,仲幫我搵到得番一件嘅衛衣,仲要都係$100,咁抵當然又買埋佢啦~

原本主要都係去睇吓有冇嘢啱大肥豬,點知就係我大有收獲。哈哈.....啲衫仔又平又靚,真係勁開心啦!

最開心就係大肥豬送俾我呀!呵...呵....呵

沒有留言:

發佈留言