2009年3月16日星期一

小小園藝角

係花展買左咁多戰利品,當然要處理下佢。原來都有好幾棵要整,所以都幾忙,不過忙得嚟又好好玩呀!

第一個要處理嘅當然係小豬媽買俾我地嘅靚靚蘭花先~

我之前都有種過吓花仔,不過蘭花都係第一次種,仲要自己移埋盆兼整到好有美感,所以都驚驚地,驚整到唔知似乜就唔好啦。經過大肥豬嘅幫忙,終於都成功左啦,仲整得幾靚添,睇到都勁有滿足感添~

第二個就當然要幫我嘅蕃茄仔移盆~

因為個賣花姐姐話蕃茄都係一次貨仔,所以開頭都唔打算移盆。不過見到啲泥都好鬆散咁,為免啲蕃茄仔係佢地變熟就已經…,所以都係買個平平地嘅盆,等佢地可以快高長大,快啲有紅卜卜嘅蕃茄仔啦~

之後整嗰兩盆就係新屋入伙時大肥豬買嘅萬年青同黃金葛(哈哈..到依家我仲未分得清楚佢地邊個打邊個添)。

因為都已經種左成年,佢地已經快高張大,要俾個新屋佢地啦!年前嘅細細樣~

轉眼一年有多就咁大啦~

霎眼間我屋企又多左四盆靚靚盆栽,依家將佢地放晒係櫃上面,成個小小園藝角咁,都幾靚呀~

沒有留言:

發佈留言