2009年3月5日星期四

大鄉理新嘗試

台式撈撈小食凍麵係香港都HIT左有一段好長嘅日子,但我就一次都未食過。每次想試嘅時候,大肥豬都會話驚唔衛生,所以一直都唔俾我食。

不過,前幾日食LUNCH時同糖糖傾開,原來佢都有試過,仲話幾好食添,所以攪到我都心思思想試吓呀!

終於今日趁未夠鐘上奶奶屋企食飯前,行街街嘅時候同大肥豬路過撈撈麵鋪,我地就買左一包嚟試啦~

我地買左十蚊嚟試吓啦,哈哈...個口感又幾得意,不過就味精重左少少,食完勁口渴呀!

大肥豬就始終都係唔讚成我食咁多,尤其係夏天...佢驚啲嘢食好易變壞呀~

HEE HEE...其實我都係貪新鮮試吓,試一次咁多啦!

沒有留言:

發佈留言