2008年12月7日星期日

迪迪尼&好萊塢酒店之旅

原本今日係同小豬爸小豬媽一齊入迪迪尼玩,但突然小豬爸有事,所以要約過另一日再同佢地入去玩啦!

不過講到入迪迪尼,我條引又嚟啦,所以兩個人就入左去玩啦!

一入到迪迪尼,見面口個佈置唔多人影,所以就開始影靚相。


其實今次入迪迪尼都係主要入去米奇屋,因為上次係入面影嗰啲好多都紅眼唔靚。好在...今次影嗰啲都唔差。

影完米奇屋,我地就四周圍行,行吓啲精品店,之後我地就離開迪迪尼,再向另一個目的地去出發。

哈哈...我地個目的地就係~~~~好萊塢酒店。

迪士尼酒店就去過幾次,都未去過好萊塢酒店,所以今日就去行吓影相啦!不過...入面都唔係太多DISNEY特色,感覺上都只係多幾個米奇頭貼左係酒店牆度咁。

不過,入面有一片好大嘅草地,個感覺就好舒服,我地就入左去影吓相啦!

除左正經相之外,大肥豬仲發揮佢個傻瓜機攝影師嘅技術,幫我影左型格相。哈哈....有啲又真係影得我幾靚呀!

不過,影完依啲型格相,大肥豬就竟然問我仲乜唔化少少妝,叫我下次去影相記得塗少少野,咁影啲相出嚟會靚啲哦。

真係激氣...平日又唔鐘意我化,依家就話我唔化妝。不過都好....證明佢依家開始鐘意幫我影相,咁我就要開始諗多啲地方去影相先得....哈哈~~

沒有留言:

發佈留言