2008年12月15日星期一

暖笠笠邊爐宴

今晚我又約左一班BLOG友仔出嚟食飯聚吓傾吓計啦!

上嗰幾次我地都係食左日本嘢,所以今次我地就改改個地點,去酒樓打邊爐 ,實行嚟一個暖笠笠邊爐宴。

其實我都好少去酒樓打邊爐,所以初時都決定唔到去邊間好。最後聽朋友仔講旺角稻香都唔差,所以我地就去依間啦!

因為今次係個地點係我介紹,所以開頭都怕啲野食會唔係太好。好在都覺得OK,咁我先安心啲呀!我地ORDER左一個海鮮拼盆,都幾好味呀~

係未正式開始用餐前,好唔易先捉到位職員幫我地影番張靚相留念呀!

當然我地一見到面就有源源不絕嘅話題,邊食邊傾...傾到成十點幾先散,真係快樂不知時日過啦~~

哈哈哈...真係期待我地個BBQ可以繼續再傾過呀!

沒有留言:

發佈留言