2008年12月19日星期五

聖誕歡樂趴地

今日係學生舉行聖誕聯歡會嘅日子,我作為一個小小書記當然冇份玩,懷住一個勁有HOLIDY MOOD咁留係OFFICE做嘢。

不過...我地一班同事都唔執輸,幾位工友姐姐都整左啲嘢食,等學生放晒學之後,就輪到我地開聖誕趴地啦!

有位同事買左個聖誕蛋糕俾大家食,個蛋糕真係好得意,我地排住隊拎住個蛋糕影靚相呀!哈哈~~

我同糖糖嘅合照,其他同事嘅相唔太方便放上嚟俾大家睇呀~



我地個趴地都真係好多野食,炒麵、咖哩魚蛋、鹵水雞翼....再加埋個蛋糕,真係玩得開心又食得好飽飽呀! 

哈哈哈...大家有冇留意到我個新髮型呢?真係越剪越短添!不過都好似唔太差呀,大肥豬仲話好靚...HEE HEE~

沒有留言:

發佈留言