2008年12月11日星期四

時代廣場

今日要出銅鑼灣拎番啲嘢,所以見依個大好機會就約左大肥豬放工去銅鑼灣食飯,行街街同影靚相啦!

之前睇【MING ♡ YAN】個BLOG知道係DNM有個史迪仔世界巡迴展覽,見YAN影啲相好靚,所以食完飯就去左DNM打算睇依個展覽。

點知....真係幾失望,因為當我拎部相機出嚟嘅時候,個職員話唔可以影相。唉...所以我地睇左一陣就走啦,係走嘅時候大肥豬就幫我偷影左一張相,都算到此一遊嘅證明啦~

雖然影唔到相都有少少失望,不過好快我就轉戰時代廣場影番夠本啦!哈哈~~

其實之前見到好多BLOG友仔嘅相都知道今年時代廣場都佈置得幾靚,雖然冇用聖誕做裝飾,不過就用左啲公仔嚟做主題,都幾特別呀!

一入到去時代廣場門口,我地就開始影..影...影,基本上我都同晒所有公仔影呀~

可能啲公仔真係太可愛,實在太多人一齊影,有幾個大公仔都要等吓先影到呀!不過...人多都係一件好事,就係好易就請遊人幫我地影到合照呀...哈哈哈~

沒有留言:

發佈留言