2008年12月29日星期一

新成員的靚太飯局

今日又約左幾位BLOG友仔進行我地個靚太飯局,除左有小M之外,仲多左兩位新朋友仔,就係ALICE同埋BB YEE。哈哈~~真係開心...又識到新朋友仔啦!

我地今次個目的地就係去食和民,其實都係貪嗰度可以慢慢坐、慢慢傾。當然都係因為我鐘意食日本野。

我地今次叫左好多好味嘅嘢食,大家仲食埋杯好好味嘅雪糕添。不過因為我部相機影得唔係好得,所以都係等其他靚太POST出嚟啦!

雖然都係第一次見,不過我地都好多傾,乜都傾得一餐,仲成日都細聲講大聲笑,真係過左一個開心嘅晚上呀!

我地由七點開始傾....差唔多十點幾先走。係準備離開時,當然又係影相留念時間啦!

BBYee 小M & 我

ALICE 我 & 小M 

當然唔少得嘅大合照啦~

除左食局之外,ALICE同BBYee都送左禮物俾我地呀!(真係多謝晒呀!)

BBYee送左一SET可樂出版嘅杯俾我地,係非賣品嚟,隻羊仔仲好得意呀~

ALICE就送左SET小玩意俾我同啲D女玩,哈哈..又係時間同D女們影番啲寫真先得啦~

沒有留言:

發佈留言