2008年12月1日星期一

窩心的晚上

我都病左一段時間關係,一放工就想即刻番屋企訓,所以都有成個幾星期冇返小豬媽屋企食飯。見今日都精精神神咁,就一早打電話俾小豬媽報名返屋企食飯啦!

LULU妹有一個習慣,就係當佢差唔多去到屋企附近就會打電話回家,等我地準備開飯。

今日因為我係屋企關係,依個電話當然由我聽啦!(請留意我們的對話)

小肥豬  :點呀...係邊呀!(因為有來電顯示,一睇就知)
LULU妹:疑..仲乜你係聽電話,今晚番嚟食飯。
小肥豬  :有問題嗎????
LULU妹:唔係呀...我尋日仲同媽咪講你好耐冇番嚟食飯,我好掛住你同姐夫呀!(佢個語氣係好認真~)

一聽到依度,個心真係有種好心甜嘅感覺,唔識形容...總之就係覺得好WARM,完全感受到LULU妹係好錫我呀!

係我臨走時,LULU妹仲送左俾小禮物俾我,就係依個MARIE嘅KEYBOARD貼紙。

真係好多謝LULU妹今日送俾我嘅心意同禮物呀!

沒有留言:

發佈留言