2008年1月6日星期日

唔該幫幫手

拎左攝影公司幫我影結婚當日相片都有好幾個星期,不過懶懶嘅小肥豬一直都未去晒番D相出嚟,因為有好多相個景都係差唔多,要揀晒邊張靚先晒嘛!

一直都打算遲少少...遲少少...,就遲到仲未開始揀,終於俾小豬爸吹,要我星期六前攪好,因為星期六祖母生日,要我拎埋相俾其他親友呀!

俾小豬爸吹吓,咁就開始展開依個既開心又煩惱嘅工作啦!

不過就係因為開始左依個工作,我發現左少少野,想請大家幫個忙呀!

基本上有好多個造型攝影師都有幫我地影,不過就因為去到酒樓之後,攝影師去左休息時,我換好晒衫,見仲有時間就請有帶專業相機嘅兄弟幫我地影住相先啦。

依幾張相我都好鐘意呀(我地個大會攝影師又冇幫我影過依幾個景同酒樓掛嘅合照呀!),不過就有一個問題....就係影出嚟黑左少少呀,但我又好想晒埋出嚟,放入相簿,因為都為係一個紀念嘛!

我自己唔識執相,對PHOTOSHOP完全唔識,上網找左一D軟件整又唔得,所以就想請大家幫忙,有冇人可以幫我解決依個問題呀? 或者有冇人可以介紹又平又靚又正嘅執相地方俾我呀?

沒有留言:

發佈留言