2008年1月12日星期六

朗豪坊B女展

今日出左旺角睇傢俬,路過朗豪坊知道佢地今期舉行左B女展,咁見有時間就上去睇吓啦!
 
開頭我都唔知B女有幾利害(因為我對佢都唔算認識深,係糖糖介紹我先識佢呀!),不過一上見到有好多人係度同佢影相,就知原來佢好紅呀!
 
我都慢慢咁睇...不過佢地show出嚟嘅都真係好靚,每個B女都有唔同嘅衫,有D仲好靚呀!攪到我都忍唔住同B女影左幾張相呀!不過因為真係太多人,唔可以影晒所有B女呀....咁我就揀左我鐘意嘅嚟影啦 !
(其實...應該話係可以迫入去影嗰D,因為真係好多人呀~~好難個個都迫入去B女前面影呀!)
 
B女真係好似一個人仔咁,個個都有唔同造型,好靚呀!

沒有留言:

發佈留言