2008年1月3日星期四

一個月啦

DaisypathAnniversary Years Ticker

唔覺唔覺原來已經做左大肥豬太太一個月啦! 時間真係過得好似好快,係我腦入面仲不停浮現結婚嗰日發生嘅事,個感覺仲好似係尋日先發生。但原來已經一個月啦~~哈哈哈

其實依一個月嘅轉變都好似唔係太大,尤其係個心景上,好似仲未習慣做人老婆,人地叫我做吳太都唔識應。

最大分別就係唔可以成日見到屋企人,返工同放工嘅路程遠左、住嘅環境唔同左,有D生活習慣改變左....

唔知係唔係依家仲係同奶奶一齊住,有少少唔似新婚嘅感覺...個心情都幾奇怪。我諗新屋攪好左之後,有自己嘅二人世界,到時就會好唔同啦!

係依一個月我同大肥豬都好好....感覺上好甜蜜呀!係曾經試過有一次因新屋裝修問題嗌交,不過好快都冇事喲。其他嘅事佢都好就我,又幫我去識應係個暫住嘅環境,都仍然咁錫我....唔識形容,總之就係SWEET SWEET啦!

希望以後咁多個月都可以繼續咁SWEET SWEET啦!

今日因為大肥豬要開OT,所以冇得去慶祝呀!

不過唔緊要,如果兩個人開心,就日日都係紀念日,日日都可以慶祝啦!

沒有留言:

發佈留言